Artikel Saya Mengenai Buah Pukul 7 Hari Mendapat Sambutan Hangat Dari Para Peminat


Tajuk: Artikel Saya Mengenai Buah Pukul 7 Hari Mendapat Sambutan Hangat Dari Para Peminat

Oleh: Baba Syarif, S.Th.I

Oleh kerana artikel saya mengenai Buah Pukul 7 Hari mendapat sambutan hangat dari para peminat, insyaalah saya akan membuka club peminat buah pukul 7 hari dalam blog saya ini dan FB dalam masa terdekat ini, ini adalah bertujuan ikatan perhubungan ukhwah yang berpanjangan dikalangan para peminat, dalam perancangan kedepan untuk merancakkan kembali kesedaran ,keinginan dan minat pemuda-pemudi bangsa RUMPUN MELAYU dalam mempertahankan BUDAYA nenek moyang yang tidak ternilai harga dan tandingannya dengan mempelajari kembali ilmu persilatan warisan bangsa, tak kira anda beraliran mana, berguru pada siapa, bersuku apa, asalkan anda RUMPUN MELAYU, pertamanya SAYA sarankan yang sudah punya ilmu persilatan, gilat,asah, dan kembangkan ilmu kalian untuk anak bangsa RUMPUN MELAYU, dan yang BELUM MEGERTI erti berGAYUNG, berSILAT, berPENCAK, berCEKAK…sila cari guru yang arif yang tak terikat dengan keTAASUBAN pada aliran masing -masing…insyaalah kepada yang berminat (sudah punya asas bergayung/berpencak/tinju)tak kira dari aliran apa , saya tawarkan untuk anda KURSUS INTENSIF “buah pukulan 7 hari (versi) kelantan” insyaalah jika ada rezki anda di izinkan Allah untuk memakainya, nanti kepada yang berminat sila tinggalkan nama, alamat, email/ no tel anda dalam ruangan kelab peminat bagi memudahkan saya merancang program khas seterusnya untuk anda, doakan saja akan dipermudahkan Allah, pertemukan kita nanti, insyaalah bi iznillah, assalamualaukum warahmatullahi wa barakatuh.

5 responses to “Artikel Saya Mengenai Buah Pukul 7 Hari Mendapat Sambutan Hangat Dari Para Peminat

Tinggalkan Balasan

