Bacaan Ruqyah atasi panas baran (via Pondok Pasir Tumboh)


Soalan: SAYA mempunyai suami yang panas baran. Dulu tidaklah sebaran ini, ia masih boleh dikawal. Sekarang tak boleh tanya atau tegur sikit pasti dia melenting. Kalau bergaduh dia suka keluar malam dan balik pukul 2-3 pagi. Saya cuba berlembut dengan mengikut rentak dia tapi saya rasa tertekan. Beban keluarga diletakkan di atas bahu saya. Anak sakit, perbelanjaan anak-anak, duit dapur hampir semua saya yang urus. Perasaan syak kuat menguasai saya … Read More

via Pondok Pasir Tumboh

Tinggalkan Balasan

