Tahniah Tuanku…


Slideshow ini membutuhkan JavaScript.


Tahniah dari kami hamba rakyat diatas giliran Tuanku berdua sebagai DYMM YDP Agong Malaysia dan DYMM TYDP Agong Malaysia penggal berikutnya…..tahniah juga buat rakyat Kedah Darul Aman dan rakyat Kelantan Darul Naim atas giliran Sultan dan yang Di Pertuan Negeri masing masing. Daulat Tuanku, Allahu Akbar…

5 responses to “Tahniah Tuanku…

    • salam hormat buat smua pmbaca setia blog saya, saya amat berterima kasih atas atas kesudian anda mengunjungi blog ini untuk perkongsian ilmu Allah, apa -apa cadangan dan saranan anda akan saya pertimbangkan….saya baru mengubah setting latar belakangnya atas saranan saudara Azmi, terima kasih untuk beliau atas teguran membinannya, jika pmbacaan anda terganggu lagi dengan latar belakang baru ini sila maklumkan kepada saya, semoga kita sama-sama diberkati Allah Taala sentiasa, wassalam.

Tinggalkan Balasan

