Amalan Bismillah Enam


Salam sejahtera buat semua saudara saya semua, lama sudah saya tidak buat posting baru dalam blog ini, hari ini saya kongsikan buat semua amalan bismillah enam yang masyhur itu, saya mendapat ijazah amalan ini apabila di ijazahkan sebuah kitab yang bernama Lumatul Aurat karya Sheikh Wan Ali Kutan Al-Kelantani, amalan ini banyak kelebihannya, yang penting kita amalkannya hanya kerana Allah jua, umpama kata Hukama’ “takkan hilang rasa gula bila mencicipinya” inilah dia ayatnya, selamat beramal bila mendapat ijazahnya, sekian…

Bismillah 6

Bismillah 6

47 responses to “Amalan Bismillah Enam

  1. As-salam tuan Baba,

    Saya mohon ijazah dari tuan ustaz,sebelum ni saya ada terima dari ibu saya tapi tanpa sebarang tulisan.(mak saya baca dan saya ikut).Harap kali ni dapat mengukuhkan lagi dengan menerima ijazah dari tuan Ustaz Baba. Terimo kasih…

  2. Mohon izin saya untuk dapat mengamalkannya. semoga Allah senatiasa membalas dengan berlipat-lipat ganda segala kebaikan ustad yang telah menyebarkan kebaikan ilmu ini.wasalam

  3. Assalamualaikum Tuan.. Terima kasih atas perkongsian. Semoga ALLAH swt mencucuri rahmat ke atas Tuan. Sekiranya tidak keberatan sy memohon untuk mengamalkan Dan diijazahkan.

  4. Assalamualaikum…. Terima kasih atas perkongsian. jika tidak keberatan saya mohon untuk mengamalkan serta diijazahkan. Semoga Tuan diberi keberkatan dan dicucuri rahmat oleh Allah s.w.t.

  5. Salam’alaik sheikh Baba…..mohon diijazahkan amalan ini untuk saya amalkan, semoga sheikh didalam Rahmat Alloh sentiasa..amin.

  6. Assalamualaikum ustaz… mohon izin diijazahkan untuk digunakan sebagai amalan seharian.

  7. Assalamualaikum tuan ustaz. mohon diijazahkan kepada saya Bismillah 6 beserta amalannya. Semoga Allah merahmati tuan.

  8. asalamu’alaikum wr wb
    saya mohon izajah nya ustad sebelum nya saya ucap kan banya trima kasih

    wasalam

Tinggalkan Balasan

