Amalan Bismillah Enam


Ansar As-Sunnah

Salam sejahtera buat semua saudara saya semua, lama sudah saya tidak buat posting baru dalam blog ini, hari ini saya kongsikan buat semua amalan bismillah enam yang masyhur itu, saya mendapat ijazah amalan ini apabila di ijazahkan sebuah kitab yang bernama Lumatul Aurat karya Sheikh Wan Ali Kutan Al-Kelantani, amalan ini banyak kelebihannya, yang penting kita amalkannya hanya kerana Allah jua, umpama kata Hukama’ “takkan hilang rasa gula bila mencicipinya” inilah dia ayatnya, selamat beramal bila mendapat ijazahnya, sekian…

Lihat pos aslinya

6 responses to “Amalan Bismillah Enam

  1. Assalaamualaikum Ustaz Baba Sharif,

    Ni kira ustaz meng ijazahkan kepada kita semua ye? jadi mulai kini kita semua boleh guna dengan mendapat shafaatnya sekali lah? kaklau begitu berbanyak terima kasih junungan kasih dari saya. Amin.

Tinggalkan Balasan

